Stillbirth

Thanks for giving me an opportunity to share my pains to people who had been there and understand how it feels to carry a child for 41 weeks and leave the hospital empty handed. I had stillbirth on the 20th of May 2021. "My nightmare" I tagged that day. An active angel whom heartbeat was not felt all of a sudden . I suffere hemarroid pains all through my last trimester and I was given diclofenac and tramadol. Which I believe the effect killed my princess. I'm still emotionally chartered and wish to gain my strength here again.

2 Replies

• In reply to mi Bebe Diego:

I share in your pain and am here to find how we move forward. I hate knowing this pain and just miss the little person I was carrying with me for 34 weeks, the little boy I made and now miss with every breath.

Es verdad, este es el peor dolor que he pasado en mi vida y como quisiera que todo sea diferente. Te entiendo en que la vida a cambiado de un instante al otro y yo no he podido respirar igual desde que me enteré que a mi chiquito no le latía el corazón. Con el se fue una parte de mi.
  • Perder a un hij@ es lo más doloroso que una madre puede vivir.
    Entiendo tu dolor, sabes que yo estoy pasando por la muerte de mi niño a las 33 semanas de gestación su corazoncito dejó de latir. Un día para otro cambio mi vida, cuando lo tuve el medico dijo que el. Cordón estaba enrollado doble en su cuellito. Desde que me entere que mi hijo estaba sin vida, la mía ha sido sumamente triste me siento devastada, enojada con Dios por que yo a manaba y amo aun a mi hijo
    Yo. No quería que le pasara nada malo. No hay consuelo para estas perdidas.
Related